Saturday, January 29, 2011

hey tak payah batokk sangat leh yea aku tak kesahh ponn llaa ,

batok ah ade kamera sendiri setakat camera compact bole choww jaoh jaoh laa lain lah ko ade nikon ke,
itu boleh lah nak membatak kenn,aku rse aku ade SONY ALPHA punn tak sebatak kau lah weyy,membatakk ade keje kau ken -..-marahh neh,walamak aih lagi satuu batok ah adde phonne baru setakat phone tiga kupang thoo baik takyah ah setajat nih aku ade "IPHONE 2,I PHONE ,BLUEBERRY CSL'tak batakpon dok diam sudaa aku lempangg laju laju kang.haish.

anyway,bila kaww nak choww dari sini hah?aku tak saba doe ...benci doe bila ko citer kelebihan ko yg aku ras bende biasa punn nakk batak kenn haiyaa macam neh ke manusia zaman skang?batak nak mampos kalau jadik pengawas percubaan?

pastu boleh jea try nak rampas kwan kwa aku wey sorry ah kau tak layak.okey nak kawan kawan jea ah bodoe tak yah men raampas rampas ko ingat nih cite zaman purba kea?
Go to fullsize image

wey tolonglah berhenti dgan cerekarama ko yang berlagak baik,eh,ko tak suka pon kawan aku tapi ko nak rapat ngan dye?belakang dye kau kutuk kutuk dye ape jenis kawan daa?

vsumpah wey ko nikan urgghh aku sabar je doe tgok muka kau muka alimm nak mati,kalah,aku api PLAYGIRL baii,PRASAN doe takde pon laki nak kat muka beru am kau geram sial aku,sabar je doe,

lepas tuhh kau boleh lak nak merajuk an?sebab aku tak letak ko kat post lepas.mmg aku tak pernah anggap maam besties ponn lah!JUST GO TO DIE WOMAN!

Go to fullsize image

No comments:

Post a Comment