Sunday, April 24, 2011

mengenang zaman "KEGEDIKAN" aku sendiri :)

                                            Go to fullsize image


hahaha,
aku baca lah post aku tau,
yang ke3 kot,
lawak nak matii !

pengacara majlis bleh ke aku cam x caye jew takut nyerr...... mcmne text x dapat agi sian aku dgn zapin2 zapin nye haish bleh pengsan nie jom pengsan.


aku perosak bahasa. hahaha lawak sial. apahal aku guna bahasa BUDAK BANN? hahaha tak guna betul x)
hahaha pahal aku gedik sial?
macam babi je! asal takde manusia yang nak tegur memalukan sucks !xD
kayy lah,


aku gaduh ngan sorang budak ni nama dye *********

dye dulu kan baik doe,caring maring naring , macam macam lah

pastu sekarang perghh mana sial dye aku tak tahu pergi mana -.-

okey
dye popular selalu sibuk kann sepopular kau aku lagi popular hahaha dahlah macam sial je aku harini xDD

apa aku menyeleweng ni ? sambung pasal tadi !

perghh tak lawa sial aku edit macam keling je berserabut bagai ! X(
malu malu ! malu !!! hahaa dahlah macam ape je

aku benci ngan diri aku sekarang !

aku OD gedik ,

dahlah jiran aku selalu panggil aku budak baik sebab setakat ni aku tak kena anti ngan sape sape =.=

ahaaa tak kisah

hidup pun tak senang yang sekor tu bersalah ,

haha biarlah dye

ehh *kenapa korang nak sangat aku baik ngan dye bukan ada faedah pun -.-

oke lah aku nak blaa dah

AKU KURANG PERCAYA LELAKI KECUALI YANG RAPAT DENGAN AKU :)




No comments:

Post a Comment