Monday, January 31, 2011

another award to putri qurratu ain ♥♥♥♥

hahaa ter masuk 2 hari dah ade dua post dyorg lelong aku hahaha sambedol betoll lhaa kenn 
anyway aku tak marah aku suke ♥lagi sekali aku terharu biru wehh,
here some pictures of it,






hahahaha,anyway dear aku sayang kauu sesangadd!patotlah semalam dye rindu merindu rindu hahaha,


okey mesti korg nak tgok gamba dye kenn hahaha dah agak dah korg nih nak menggatal


sorry she is dashbo owns wekk :P


hahaha kalau dah owner hensem menggugat iman mesti awekk dye menggugat iman lagi akhlak jugak kan?hahaa




here she is adorable kan hahaa,she is a rich girl(aku tak amik kesempatan ehh)anak dato' paduka tuhh.hhahaaha anyway.she is sweet thirteen like another gil she is also smk andalas student.


ahaaaa and this award for you,



Go to fullsize image,grammy award tapi kalau nak mintak taylor swift eh,aku takde

and*drum please*drrrrrrrrrrrr

a certificate sila tebus dekat dalam mimpi yea sekian haha,thanks very much dear i love you


Go to fullsize image
our frienships will never end !




2 comments:

  1. Wani, aku bukan owner dia dah....Dia punya owner orang lain lah...But,just biarkan gambar dia dekat situ walaupun sudah meluat tengok muka dia..hahaha! ;)

    ReplyDelete