Wednesday, February 2, 2011

another award to afifah sakinah and puteri amalina =)

okey.sekarang aku dah takde masa dah nak wat post pasal aku.semua nak award hahaa its okey aku tak kisah lah semua tuh haha a
thanks sebab menebalkan diri menayangkan muka HODOH aku nih kat blogg korang hahaha tak bleh bla doe.
bila ade manusia tanya aku takde AWARD ke??
banyak banyka doe hahaha .

okey this is her

Afifah Sakinahher full name is afifah sakinah.she is sweet thirteen lah yea.dye nih baik au walau slenge sle skit hehe jgan marah :P
hahaa dye TAK single okey jgan nak kacau kacau dye..
http://sakurafallin-here.blogspot.com/


NEXT,
Dayah Bieber Gomezhah yg tekup mulut tu lah amalina nyee.she is  thirteen.dye pon TAK single gakk hahaha.

http://missalcrunchbite.blogspot.com/2011/02/selamat-tahun-baru-cina-everbody-wahh.html


okey okey sorry lah post ini agak pendek kenn?hahaha aku kering sesangadd idea nih hadoyyaii =.=''

korg,aku sayang korang sesangad

ama."berhenti geget handphone!nasib takrosak"hahahaha
okey lah dyorg pon ofcourse nak award jugak kan?hahaha




hahaha,aku tahu tak cantik sorry =(













okey award nyee nih special aku dah tanak bagi piala dah :P

jengjengjeng!

Go to fullsize imagenampak!nampak!ape nih?i pad lah dongeng bukan i phone.yeah sorang satu dapat i pad (tapi pegi beli pakai duit sendiri ye)

yeah dah dah lah tuh meraban izwani,


khas untuk afifah sakinah terimalah sijil yg tak de cop disahkan nih =D
haiyaaa,ama  punyaa mana??tak adil betul lah makcik ni
woi ade lah nak kena tendang ke?


yeah yeah thank you very much 

dahdahlah promote aku nanti aku famous ahahaa XD perasaan 


No comments:

Post a Comment