Tuesday, February 8, 2011

a crazy day of us

lambat gila aku buat post ni..ahhahaa

okey ah aku start,

minggu lepas kan cuti sekolah,so aku ajak lah kawan aku lepak at mcD kitorang decide nak pegi ..

then,waktu hari selasa uhh dania said dye ajak lepak umah dyee,so faten pon kate okeh laa,aku kate aku set jeaa,
hari rabu tuh tetiba ade text masuk dan mesej uhh dari faten dye kate "weh ta jadi lah gi mcD ari ni kita jumpa at umah daniaa jelh sabtu nih yeaa =) "
aku okey jea..

sabtu uhh,
at 10:45 aku dah gerak itu pon faten sudah sampai amboii mak sabo lah.
aku gerak lah gi umah khaina na amik dye thoo,then aku tak tau mana umah dye -.-''
last last dye call weh umah aku kat ___ jelaa ..
heeleh aku dah lalu kot kat situ = =''ahahaha
naik naik then gerak na amik haifaa tersayangg pulok,khaina punyaa lah confident,tuptup salah jalan hahahahhaa!!!
carik punya cari jumpa ponn,
hen dalam waktu tu dah pkol 11:05 dah
jalan punya jenjalan ,akhirnye sampai pon itu bukit tinggi,ahahaha.

akhirnya sampai pon lokasi dye.so aku m=nampak faten kat kete mak dye,aku ingat dye dah masuk umah dah ,
takpelah,
then kitorg tgok tv,
tetiba daniaa tanya"nak tgok cite tak weh?aku yg tak segan..ko de cite pe?'' dye tunjuk ah sekali dye bukak almari dah macam BRIGHT STAR dah doe.macam macam ade hameekk kau!takyah wayang dah.
lastly,kitorg pilih damping malam.
tak best ah cite tuh boringg,
then mak dye bawak balik asam pedas and lauk lauk lain,
hidang punya hidang,
ape lagii makan time!
hahahaa lawak gila lah aku tgok dyorg tak tahan pedas,
sape suruh amik kuah dye banyak banyak :P


then kitorang naik atas lepak diatas yee,
diorang gila dah.amik gambar sume(gambar akan diupload nanti ye)
hahaha faten lagilah,sume rantai gelang snow cap,topi  dye pakaikan dekat au (anak mami dah)
haahhaa,lastly aku amik selendang terus je pakai lagi senang.:p
hahaha then dyorg bosan ajak gi 7ELEVEN hahahaa aku belanja faten ice-cream and slurrpee
then faten sudah mau balik laa huaaa,mak dyecall (papai faten)
kitorg lepak lepak view view fb then my dad called soh bali then balik hahaaa..

No comments:

Post a Comment