Thursday, January 27, 2011

seriously,

korang,aku dah buat dkat 6 post tapi aku tak publish doe semua tak jadi,

haramm,macam macam doe dah buat
psal itu lah ini lah hamekk kau,

hahaha nak wat camne kenn kenn otak i dah kering,
hadoyy

buat separuh pastu tak jadi
buat suku pastu macam bodoe  lak
 apakan daya,
aku dah malas,,
otak fkir tempat lain,
anyway ade ke makhluk yg tngok blog aku nih?
seriously
macam ckap sensorg hahaha,


anyway nak cer pasal hayley williams,
ntah dah berjangkit ngan kwan aku kodd fans hayley best lah gak paramore tuhh
tapi bruno mars tetap number one =)

hii dye comel kann??
tak suka sudah,i tak kisah :P
Go to fullsize imageGo to fullsize imageGo to fullsize image

hey hey bruno mars tidak dilupakan okey,
okey okey meet nextboys guys ,

blogger girl 

No comments:

Post a Comment