Monday, January 24, 2011

stalking is stupidd thing -.-

Go to fullsize image
hey,mungkin korang semua hairan sebab aku buat title diatas macam thoo,

WELL,semalam entry psal aku yg jadi stalker well aku stalk demi kebaikan okey :P
and whatever korang nak fikir apa
i don't care wekk :P senanye kesah ah.

back to story.

BENCI DOE -.-

bila kawan aku sendiri yg stalker.

SUMPAH tak tipu.

dye tuh macam takde hidop doe.
friends aku even sedara aku ponn dye na add bukan dye kenal pon
benci sial.
even lagi aku marah,aku comment kat satu fanpage neh,pastu dye dtg menyibuk and gelak fuck gila.!

more lahh,buat prgi alimm gila lah dpann mak bpak nenek akuu,

sumpahh aku nak sgat tnye stalker dkadd dunia nehh

best kea jadi macam thoo tak membuang masa kea tak boring kea?
ko tak pkir yg ko tuhh bodoe ke buat sume keje tuh?
hello,baik pegi blaja laa

buang masa,carik masalah.
ko ingat satu perkara
find trouble,meet die =)

blogger girl hate stalker.

No comments:

Post a Comment