Saturday, March 5, 2011

camping@reading *_*






okok this time aku letak sekali dua cer malas nak buat asing lah!

camping
.......................................................................................................

okok everyone now tahu aku hilang kat sekolah empat hari ko tak tahu sudah aku tak kisah eh :P
aku pergi camping dekadd laguna park!for KPA (kadet pertahanan awam)
okok that's a fun thing really!
gilagila waktu malam kebudayaan tuh
i remember that buka air time bhahahaahah!!!!
macam apetah
yang tu lagi lah nama salleh jadi sally apelah PONDAN !hahahaa xDxDxDxD
hahhahaa another time waktu hari jadi sape tah nama dye lupa ,
wahaaa dye grang ouh !
that time dye jerit gayut gyahahahaa!!!gayut !!
yoyot!

then the bad one not really :D,

hahhahaha that nite,
2 a.m
tap tap tap
menantang ape jatuh atas muka aku ni? ecah :bangun khemah bocorr"!!!!
alaa biar betik perghh kak ikin terus call cikgu suria then kena pindah penempatan
lari lari dekat tengah padang tiba tiba kilat menyerengai diorang menjerit!
terketar ketar nasib ramai so panas ah sikit badan,then caring anis,wany ko ok kan?wahh baik tol dye!
al ma dok dalam khemah sebab dye nak tukar seluar ..
tah lama gak ah baru dye sampai kat kitorang
hahahaha
ada yang sampai hospital malam tu^^
hebat hebat

yang aku peik asal budak form 4/5 boleh tumbang budak form one steady *_* bukan nak berlagak tapi kenyataan yangg oii,
kesian diorang,
hahahaa
aku kumpulan dua,
at the end
kebakaran:number 3,
kebudayaan:number 2
hahaha thanks to nenek hajar melawakkan suasana
hahahhaa xD

then,dalam trak n the way balik team andalas melalak lalak nyanyi lagu satu malaysia!ngan lagu sekolah,grenade macam macam woa!







this pis i like most




READING
.........................................................................................................
exam wahh benci doe exam!
malas tol!
exam!
exam!
exam!
exam!
i hate you!!!
Go to fullsize image

malas nak jumpa kau
lagi lagi
SEJARAH!tapi aku minat sejarah lah wehh
GEO!lah tak sukaa
BI!i love you
BM!you too!
MATH!aku tinggal kau empat hari aku dah tak tahu nak buat apa stepp!
SCIENCE!menakutkan
wahh!~!!seram duhH!!!NAK NANGIS AH!

like tis?no!!

Go to fullsize imagebosan!!!
but i have to too succed!

boii nak tidoo!!

No comments:

Post a Comment