Sunday, March 13, 2011

afifah sakinah,

eh,dengar sini eh!jangan ingat kau bagus sangat makimaki budak f5!and kau sape hah nak menyuruh aku buat itu ini! kau nak hancur kenn hidup orang?!now?who is suffering?you right?post lepas aku nasihat jea,kau ingat kau anak ustazah cukup bagus lah!dengan "gedik typing "kau tu

sape kau nak hancurkan hidup sape?! semua aku tak tahu ke?!

fine!KAU selalu buat kereta aku macam teksi sekali nak naik sekali taknak even you paid you are not my MOM'S  boss okeyy!gedik gilalah kau kan,
kau ingat blog kau tu cantik sangat ke hah?
serabut gaban macamtu called "CANTIK?"

sorry my friends said "NAHH,YOUR TASTE IS LIKE KIDS WHO LOVES RAINBOWS AND LEBIH LEBIH"

okey one of your mesej said i don't like yo right?
now,i'm asking
"patut ke aku suka kau?kau plastik,penipu,bajet je,suka ambik kesempatan,then,kau pandang aku macam aku tak layak kawan ngan budak popular,fine i'm not beautiful tapi dah diorang nak kawan ngan aku, my advvice,
just be nice and everybody will cone to you no matter when and how's


even now you are suffering more than me hahaa,

kau tanya aku pentangkan kak YUYIE?fine memang she is a great sister and she is never lying you never like her more than i do so I DON'T CARE ABOUT YOU BUT I CARE ABOUT HER!

bye,nak tengok merlin lhaa and nak realesed tension,hahaaa

No comments:

Post a Comment