Monday, March 21, 2011

dirty little freak

ahaaaa nothing to say!

cukuplah tu !
i'm tired of that,
i hate you,
just like i hate him
so stop
aku memang menyampah tengok kau
jeles aku kawan ngan dak dak popular huh?
ape masalah kau?
cecite cecite?
salah ke aku kawan ngan senior form 2345?
tak kan?
hahaha
jangan nak jeles sangat lah kenn
FINEE,aku gedik jangan nak cakap kau  baik sangat,
alim sangat,
lawa sangat,
perfecto sangat,
bout sys?
hahaha
what's your problem?
perampas,
hipokrit?
huh?
....................................................................

tadi aku cakap ngan seseorang tiba tiba ada manusia yang cakap sweet couple ahahhahaa xD nak muntah lah!bestfriend aku ko cakap couple aku tulunn! hahaha funny dear

.....................................................................

hahahaa okey good nihgt criminal minds waiting for me anyway enjoy my new lookk tak dee baru sangat pun kenn >.< hahaha nite nite guys and girls ! have a good day!

No comments:

Post a Comment